Banner Ebook 468X60

Sunday, April 19, 2009

Web Jualan Ebook di lancarkan!


Setelah hampir sebulan bertungkus-lumus, akhirnya saya berjaya menyiapkan web jualan khas untuk ebook Panduan Cendawan ni. Anda boleh melayarinya melalui link di bawah ;


Web jualan ni dilengkapi dengan link untuk pendaftaran affiliate atau rakan niaga. Saya memberikan komisyen RM15 untuk setiap ebook yang dijual melalui blog/web peserta affiliate ni. Untuk daftarnya cukup mudah. Ini adalah step2 yang perlu anda ikuti ;

1) Klik link 'JOIN AFFILIATE' yang terletak di bahagian bawah web jualan tu
2) Klik ' Pendaftaran Baru ', masukkan butiran lengkap diri anda
3) Anda akan terima email mengandungi link affiliate, username dan password.

Untuk mempromosinya pula, anda perlu log in ke akaun anda dan pergi ke bahagian 'banner'. Di situ anda akan melihat 3 jenis banner. Copy kod html mana2 banner pilihan anda dan letakkan di web/blog anda ( gunakan widget html ). Kalau boleh, letak di bahagian paling strategik iaitu tempat pertama pengunjung web/blog anda lihat. Jika mereka membeli ebook ini melalui blog anda, anda layak menerima komisyen RM15. Komisyen ini akan di bank-in ke akaun anda pada setiap awal bulan. Cukup mudah kan? Tapi jika anda masih blurr, kontek saya untuk penerangan lebih lanjut.

Pelancaran web jualan ebook ini juga cukup bermakna kerana post pelancaran ini merupakan post ke-100 saya sepanjang mengendalikan blog ni. Sedar tak sedar, rupanya dah 100 kali saya menulis dalam blog ni.. Macam2 tema yang saya tulis. Ada yang pasal cendawan, ada yang pasal pengalaman sendiri dan kadang2 luahan perasaan. Cepat sungguh masa berlalu ye..

Itu sahaja kali ni, jumpa lagi.





p/s : Saya ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah memberi bantuan sepanjang menjayakan projek ebook ini

No comments: