Banner Ebook 468X60

Monday, May 11, 2009

Info Cuka Kayu

Salam buat semua,


Sedikit info mengenai cuka kayu, saya ingin mengumumkan yang Chini Agro kini menjual cuka kayu dengan harga seperti berikut ;

500 ml : RM 8
1 liter : RM 15
5 liter : RM 60

Harga di atas tidak termasuk dengan kos pengangkutan atau penghantaran. Tapi saya lebih suka jika pembeli datang sendiri ke rumah sebab kami belum mempunyai kaedah baik dan sesuai untuk penghantaran dengan pos. Cuka kayu ni baunya cukup kuat, kalaula terpecah waktu penghantaran pos, mesti haru-biru.. Kalau anda tinggal di kuantan, saya boleh hantarnya jika berkesempatan. Saya turun ke kuantan setiap 2 minggu sekali. Kalau boleh kontekla dulu ye supaya boleh buat arrangement...

Maklumat lanjut mengenai cuka kayu ni boleh didapati dari blog ini. Saya juga pernah menulis mengenai pengalaman kami gunakan cuka kayu. Anda boleh membacanya di sini.

Itu aje kali ni, sekian.



Dapatkan ebook Panduan Cendawan Tiram sekarang!


No comments: