Banner Ebook 468X60

Sunday, November 16, 2008

KURSUS CENDAWAN


Salam,

Chini Agro bakal mengadakan kursus cendawan terakhir untuk tahun ni pada tarikh dan tempat berikut;

Tarikh : 29 November 08

Tempat : 158 (f) Chini Timur 3, Chini, Pahang

Kursus sehari ni akan mendedahkan kepada peserta segala ilmu berkaitan cendawan dari aspek operasi hinggalah pemasaran. Kami akan berkongsi pengalaman PAHIT dan MANIS sepanjang mengusahakan projek ini sebagai pedoman buat peserta. Tidak ketinggalan dengan tip-tip berguna bagi memudahkan operasi dan memaksimumkan hasil. DAFTAR SEGERA kerana tempat terhad untuk 10 peserta sahaja.


Ke Cameron Highland

Sempena dengan ulangtahun ke-2 anak perempuan saya, kami sekeluarga telah pergi bercuti ke Cameron Highland. Kami ke sana cuma 2 hari 1 malam. Cuti tahunan dan habis, so terpaksala pergi hari Sabtu dan Ahad je..

Inilah pengalaman pertama saya ke sini. Orang rumah dah 2 kali sampai, so diala yang jadi penunjuk arah. Tarikan utama Cameron semestinya buah strawberi nya! Kami tak lepaskan peluang melawat ladang strawberi yang bertaburan di sana. Macam-macam produk dihasilkan dengan bertemakan strawberi. Paling glamer tentula strawberi bersalut coklat, memang sedap. Patutla Datuk Siti Nurhaliza suka. Orang rumah pulak tertarik dengan ribuan jenis kaktus yang comel-comel bentuknya. Tapi yang bestnya ada jugak tempat yang sediakan bangsal cendawan sebagai daya tarikan pengunjung! Antara gambar yang sempat saya rakam;



Sekian,
Lanchini

No comments: