Banner Ebook 468X60

Wednesday, January 2, 2008

Produk terbaru - Mini starter



Hasil kerjasama antara Chini Agro dan En Yusof dari Rembau, maka lahirlah produk terbaru kami yang diberi nama Mini Starter. Pakej ni mengandungi 8 bungkah cendawan, panduan projek cendawan versi nota, manual penjagaan bungkah dan juga 8 penutup rehat. Produk ni amat sesuai untuk mereka yang ingin merasai sendiri pengalaman menjaga bungkah cendawan sebelum memulakan projek yang sebenar. Harga yang ditawarkan juga amat berbaloi dengan ilmu yang bakal diperolehi. Harga RM60 (utk semenanjung M'sia shj) adalah sangat murah memandangkan ia termasuk kos pos laju yang berharga sekitar RM36... Jadi kos sebenar pakej tersebut adalah RM24 sahaja! Nak dapatkannya mudah sahaja, cuma hubungi no ni, 019-3951516.. Gambar ada saya muatkan di sebelah.

En Yusof merupakan sifu saya. Saya banyak terhutang budi kepada kepada beliau kerana tanpa beliau dan isteri, mungkin saya masih tidak mengenali cendawan. Pada peringkat permulaan dulu pun, beliau sanggup datang dari Rembau semata-mata untuk meninjau bangsal kami. Nasihat yang diberikan juga membolehkan kami mengatasi banyak masalah. Beliau kini memiliki 2 bangsal bersaiz sederhana dan menjadi salah seorang pengeluar utama daerah Rembau.

Saya pasti kami akan terus bekerjasama lagi selepas ni demi merancakkan lagi industri cendawan yang makin hari makin berkembang.

Sedikit info kursus

KURSUS PADA 19 & 20 JANUARI 08 TELAH HABIS DITEMPAH. TERIMA KASIH 12 PESERTA YANG SUDI MENGHADIRI KURSUS INI. TERIMA KASIH JUGA BUAT RAKAN-RAKAN YANG BANYAK MEMBANTU MEMPROMOSIKAN KURSUS INI

ATAS PERMINTAAN, KAMI AKAN ANJURKAN LAGI KURSUS PADA TARIKH BERIKUT;

1) 27 JAN - PAKEJ A SAHAJA (terhad untuk 10 peserta, 2 tempat telah pun ditempah)

2) 16 & 17 FEB - PAKEJ A & B ( terhad untuk 12 peserta sahaja)

PENDAFTARAN DIBUKA SEKARANG.

Sekian,


Lanchini

No comments: