Banner Ebook 468X60

Monday, August 25, 2008

Sedikit mengenai GCM

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih atas komen2 dan kata2 semangat yang diberikan oleh pembaca blog ini atas kejadian yang menimpa pd minggu lepas. Saya dan isteri sangat menghargainya. Berkat doa rakan-rakan, isteri semakin pulih dan lebih ceria...
Balik mengenai kisah GCM, Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Ramai pengusaha yang hadir tak kira jauh atau dekat. Saya mengambil kesempatan ini utk ucap tahniah atas En Ramle (kulat enterprise) atas inisiatif beliau mngusahakan perjumpaan ini dan seterusnya jadi tuan rumah kepada perjumpaan pertama ini.
Selama ni saya hanya mengenali pengusaha melalui blog2 mereka. Tak ramai yang saya pernah berjumpa secara real camni. Bila dah berjumpa, macam2 perkara yang dibincangkan. Masing-masing memberi pendapat dan idea yang baik utk diketengahkan. Perjumpaan berjalan mengikut atur cara yang ditetapkan. Namun , akibat kesuntukan masa, kami tidak dapat membincangkan semua perkara dengan detail. En Ramle ada siarkan hasil perbincangan ini melalui blog beliau ( http://kulatenterprise.blogspot.com )
Kami dah bersetuju untuk mengadakan perjumpaan seterusnya selepas raya ni. Mungkin dalam bentuk jamuan raya. Manala tau ada yang bawa kuih tat cendawan(?)..

Itu aje kali ni, jumpa lagi..
Lanchini

No comments: