Banner Ebook 468X60

Wednesday, November 14, 2007

Dari Chini ke Kuching


Salam buat pembaca,

Baru-baru ni kami ada menghantar bungkah cendawan ke Kuching, Sarawak sebanyak 16 bungkah. Nampaknya bungkah cendawan sampai dulu ke Sarawak sebelum tuannya!

Saya respek dengan customer ni, dia sanggup membayar kos penghantaran yang mahal semata-mata kerana ingin belajar perusahaan cendawan. Untuk pengetahuan, kos poslaju untuk menghantar 2 kotak bungkah ni mencecah ratusan ringgit. Saya rasa tak ramai yang sanggup berbuat begini termasukla saya sendiri..

Demi menghormati pelanggan ini, saya telah memilih bungkah-bungkah yang paling berkualiti dan pertumbuhan maisiliumnya telah hampir separuh bungkah. Harapan saya semoga bungkah ini selamat sampai ke pelanggan tersebut tanpa cacat dan cela.
Saya anggap ini kepercayaan pelanggan ini terhadap produk Chini Agro sesuatu yang amat bernilai. Ia juga menaikkan semangat kami untuk berusaha lebih gigih lagi agar mencapai kejayaan lebih besar. Mungkin lepas ni produk kami boleh merentasi lautan pasifik pulak! Mana la tau kan.... Tapi sebelum berangan lebih jauh, baiklah kami fokuskan untuk pasaran sini-sini dulu lah...
Ok, jumpa lagi.
p/s : Post berikutnya ada pengumuman gempak, pelancaran Ebook Chini Agro yg bertajuk ' PANDUAN LENGKAP PROJEK CENDAWAN'...
Lanchini,
Chini Agro

No comments: