Banner Ebook 468X60

Wednesday, November 21, 2007

Pasal Ebook lagi!

Salam buat pembaca,

Mula-mula saya nak ucapkan terima kasih kpd mereka yang sudi membeli Ebook Panduan Lengkap Projek Cendawan Tiram. Kepada yang inginkan preview pun terima kasih jugak.

Ada yang bertanya, mengapa tetiba je keluarkan Ebook? Mmm sebenarnya pada peringkat awal, saya cuma ingin tulis panduan projek ini sebagai persediaan kepada kursus cendawan. Ada orang yang berminat untuk berkursus di Chini Agro, jadi saya rasa wajar untuk bekalkan mereka sedikit manual. Bila dah kumpulkan bahan-bahan, timbul pula idea untuk menjadikannya Ebook! Terus terang saya dapat inspirasi ni daripada sahabat saya saudara Wan dari Projek Cendawan dan Nizam dari Cendawan Global. Walau tak pernah bersua, tapi saya tertarik dengan dengan idea 'bussiness' mereka.

Saya ingin menjadikan ebook ni sebagai wadah untuk berkongsi pengetahuan cendawan. Saya yakin, pembeli ebook ini juga mempunyai pandangan, idea atau persoalan sendiri. Segala ini akan saya kaji dan jika sesuai akan dimasukkan sebagai kandungan ebook pula. Ini bermakna, kandungan ebook akan terus di'upgred' dari masa ke semasa. Pembeli awal tak perlu bimbang sebab anda akan terus menerima Ebook yang di upgredkan ini. Dengan cara ini, semua akan berkongsi kebaikan dari Ebook ini, InsyaAllah...

Berkenaan dengan Chini Agro pula, hari sabtu ni, 24hb nanti kami akan menyertai Program Hari Bersama Pakar UPM yang akan di adakan di Pekan. Dengarnya, pakar cendawan pun turut hadir. Bolehla saya meminta pandangan beliau mengenai masalah2 yang kami hadapi... Kami pun masih dan akan terus belajar..

No comments: