Banner Ebook 468X60

Friday, November 16, 2007

Pelancaran Ebook Chini Agro!





Alhamdulillah syukur kepadaNya kerana akhirnya dapat juga saya siapkan Ebook yang bertajuk ' Panduan Lengkap Projek Cendawan '. Agak lama jugak saya mengumpul bahan-bahan khususnya gambar untuk dimuatkan dalam Ebook ni.


Buku panduan ni ditulis khas buat mereka yang ingin mempelajari cara mengusahakan projek cendawan terutamanya jika tidak berkesempatan ikuti kursus atau latihan. Ia juga boleh dijadikan panduan buat mereka yang telah memulakan projek tetapi ingin mendapatkan lebih banyak ilmu pengetahuan lagi.


Antara keunikan Ebook ini ialah;



  1. Isi kandungannya merangkumi dari persiapan awal sebelum mula projek hingga cara mengendali bungkah bermasalah. Selain dari pengalaman sendiri, semua point berdasarkan apa yg dipelajari di kursus, perbincangan sesama rakan pengusaha dan kajian sendiri.

  2. Ditulis berdasarkan rekod dan catatan Chini Agro sendiri. Hampir semua panduan telah dipraktikkan dan dibuktikan oleh kami.

  3. 95 % gambar adalah diambil sendiri penulis samada di bangsal sendiri atau sewaktu membuat lawatan ilmiah ke tempat pengusaha lain.

  4. Amat sesuai untuk yang ingin bermula kecil-kecilan.

Kepada yang berminat, bolehlah menempah ebook ini mulai sekarang. Harga promosi ialah RM15 sahaja. Harga ni lebih kurang 2kg cendawan je kan, hehe... Tapi ilmu didalamnya boleh menjana pendapatan 4 angka sebulan tau! So, saya rasa ini adalah pelaburan yang sangat menguntungkan....


Sebarang pertanyaan mengenai Ebook ini boleh di ajukan kepada saya melalui 019-3951516. Selamat mencuba dan semoga maju jaya...



LANCHINI


Chini Agro Enterprise





1 comment:

Anonymous said...

You write very well.