Banner Ebook 468X60

Tuesday, November 27, 2007

Majlis SEHARI BERSAMA PAKAR UPM

* Tiada tempat penginapan? Jangan bimbang kami boleh membantu. Anda boleh menginap di chalet berhampiran Tasik Chini. Berkursus sambil melawat tempat peranginan!

Salam hormat buat semua pembaca,


Minggu lepas saya berkesempatan untuk menghadiri satu majlis yang dinamakan 'Sehari Bersama Pakar UPM' yang diadakan di Dewan Serbaguna Sultan Ahmad Shah, Pekan Pahang. Sebelum tu, saya nak ucapkan terima kasih kepada En Zakaria dari Jabatan Pertanian Pekan yang menjemput ayah dan saya untuk ke sana..


Tujuan utama saya kesana adalah untuk bertemu dengan pakar cendawan dari UPM. Saya sangat teruja untuk bertemu dengan pakar tersebut sebab ingin bertanyakan banyak perkara mengenai perusahaan ini. UPM yang dilengkapi dengan pelbagai teknologi terkini serta tenaga kerja pakar sudah tentu mempunyai jawapan kepada persoalan saya...


Akhirnya saya berkesempatan untuk bertemu dengan saudara Hasnul, orang kuat UPM dalam bidang cendawan ni. Walau sibuk melayan pengunjung gerainya, beliau masih sudi untuk meluangkan sedikit waktu untuk berbincang dengan kami.


Sesi perbincangan berlanjutan hingga 30 minit. Pelbagai perkara kami bincangkan. Saudara Hasnul juga sempat membaca naskhah ebook Chini Agro dan memberi beberapa komen membina. Saya sangat hargai segala pandangan dan komen beliau untuk pertingkatkan pengetahuan kami.. Berikut beberapa gambar yang boleh dikongsi bersama;







No comments: