Banner Ebook 468X60

Tuesday, February 5, 2008



Mini Starter ke Sabah



Terima kasih kepada en Jaini dari Sipitang Sabah atas kesudian beliau membeli pakej Mini Starter kami. Pakej yang dibeli oleh beliau mengandungi 4 bungkah cendawan, 4 penutup rehat, manual penjagaan bungkah beserta dengan Ebook 'Panduan Lengkap Projek Cendawan' dengan harga RM70 termasuk kos pos laju.



Sejak pelancarannya, pakej mini starter telah pun dihantar ke hampir seluruh negara termasuk sabah dan sarawak. Terima kasih buat anda yang menyokong usaha kami.. Berita baik untuk anda yang ingin membeli ebook dan mini starter sekali gus. Anda boleh dapatkannya dengan harga RM70 sahaja (diskaun RM5). Tempoh sah, err tak tau lagi...



Ebook oleh Bob JutawanTani

Baru-baru ni, rakan saya, saudara Roozee atau lebih dikenali sebagai Bob dari JutawanTani telah melancarkan ebook yang bertajuk 'Panduan menggunakan medium internet untuk pengiklanan dan pemasaran' khusus untuk usahawan tani.

Saya sendiri telah membeli dan membacanya. Sebenarnya dah lama saya cari buku panduan sebegini. Sebelum mulakan blog ini pun saya ada beli beberapa buku yang mengajar cara melakukan internet marketing. Namun kebanyakannya tidak mengkhususkan ke bidang yang saya sedang lakukan, iaitu pertanian. Saya ni bukanlah ada back ground IT, jadi nak buat blog sebegini pun merangkak-rangkak. Dalam ebook Bob ni ada ditunjukkan cara buat blog dengan detail. Pastu ada diterangkan bab yang paling penting iaitu bagaimana untuk dapatkan bilangan trafik (pembaca ) yang tinggi. Banyak lagi isi kandungan yang menarik, tapi lebih baik anda dapatkannya sendiri melalui blog jutawantani. Harganya pun cukup menarik iaitu cuma RM25 sahaja. Pengalaman bertahun beliau dalam bidang pemasaran internet ini pasti dapat membantu anda untuk mengembangkan perusahaan anda. Selamat mencubaa!

Lanchini

No comments: